Vitt Knarrar under fötterna, Kallt

Har ju legat sjuk, hela decenber, till o från,och det fortsätter, Så trist! Har t.om slut på Alvedon! Nu får väl Febern Härja, i min kropp, bäst den vill! Har gjort lite bra affärer på Internet-handel, känner mig ganska nöjd idag! Telefonen HAR ringt, 2 ggr! Vilka Under!Blir genast piggare å få prata lite, från förr! En av vännerna, har lagt ut en gruppbild, på Fb! Urkul! Stiliga Gossar, Nu är en del av dem borta, Vissa lever behagligt Pensionärsliv! Jättekul, få se bilden, Leffa! ''Singen'', Vet, din Fru tittar in här ibland! Glatt Gäng!! Härligt snön, får ligga kvar, Ren Hund!! Nu Syns det, Hunden ÄR Blå!! Mot den vita Snön! Nu ligger den o snarkar under databordet, Jag sitter bekvämt, med mina tår på Elementet!! Skönt! Men HUH, Vad Kallt det är på Nätterna! Ha det gott! Inga sensationer idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0