Vilken Härlig Vinter!!

Visst ÄR det väl vackert? Jag bor ju, så bra, ingen biltrafik, just! Var nyss ute, Det Gnistrar som billiarders-billiioners Småstjärnor i snön! Det Är såå Vackert! Grannen, har en liten Utegran, med belysning, den har blivit en 'Snögrotta' Det ser så häftigt ut! Men, härom dagen, när det var mildare, såg jag en av ÅN,s Hägrar sitta på Iskanten, i nästa 'damm' neråt ÅN, Har 'Kärlekslivet' börjats, där ligger sjöfåglar o spanar! Ser häftigt ut! Förra våren, var heela Ungskocken, i 'min' damm, utanför husknuten! Jag går ut... Barbent i sommartofflor! Snabba 'Ryck'!! Sitter nu med tårna på elementet, hääärligt, Ska nog ta en Tur utefter ÅN, Imorgon.. Ska iaf till Sta´n.., Min 'vän' har skickat paket till mig.. Då Åker jag nästan hela vägen utefter ÅN, Tänk för sådär 13 år sedan, stod jag med en släkting, som fiskade Lax, På fiskepremiären... Denne, fick sin Lax, direkt efter midnatt! Häftigt! Jag har bilden, som var i tidningen av Firren! Näästan lika stor som firren själv. Hoppas det blir lika Fint o kallt imorgon. Nu ska jag fortsätta värma mina tår!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Vad härligt att du mår så mycket bättre nu efter "din förlust" men du har ju ett nytt liv på gång ;)

2010-01-29 @ 19:57:06
URL: http://minitjejens.blogg.se/
Postat av: bloggägaren

En Operation,. bara, vilken i ordningen? har tappat räkningen!

2010-01-30 @ 00:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0