Trist

Vad Mycket Snö! Verkar som det är Snö, för alla 'BARA' Vintrar vi haft.. Då har folk klagat på Bristen på Snö! Nu när det ÄR Vitt o Vackert, Klagas det Ändå!! Sen ska All snö smälta!! Då kommer det klagas på DET! Jag Kommer att KLAGA på Smutsig Hund, Lera i Däcken på Permon... Men Gillar Snön Ännu! Så bor jag, där ingen biltrafik går just! Orörd snö, vi Ån, + Isen, som inte täcker Ån, längre, det har blivit en Ränna, mitt i Ån! Där sitter ''Våra'' sjöfåglar, mest Änder, Tigger mat, Putsar sig.. Uppvaktar väl Partnern.. Ska ju bli Andkycklingar ju! Ska till Camilla imorgon...Ta ett sista Adjö.. Vilket Beslut! Frågar: Varför? Hur kunde det ske?? Tur jag ska härifrån, slippa allt! Ska bli skönt, men läskigt. Får en annan Å, med andra sjöfåglar, en egen sjö, med badbrygga, en roddbåt, ''egen'' tomt, där ingen Galning, finns!Grilla, när JAG vill, massor därtill... Aldrig försent,sägs det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0