Änglar! Finns De??? Tror det...

Ibland, vill jag iaf, tro på Änglar! Har haft Flyt, nu på det nya året. Fått ny bostad, Det är bara såå fantastiskt! Har ju bott där förr! Men mycket längesedan, en egen liiten Röd stuga! Hunden, kan springa lös, jag själv, behöver inte känna mig pressad, att inte gå ut! Slipper denna fasansfulla granne! Tyvärr, blev inte detta boende, vad det en ggn var! Bodde ju här i 3 år under 60-talet, ser mina gamla fönster... Tänker på alla Tjejer som då bodde här! Flera generationer, kommer ihåg, de hus som revs, för att vägen, skulle gå fram, i ett av dem bodde min systers första man! Som senare, blev far till hennes 3 barn! Jag var alltså 7-8 år då!! Det var Bomullsspinneri här då, Massor med mest tjejer , jobbade här, en del bodde här också, senare flyttade det hit en fabrik, från Énköping, Elinstallationer, där arbetade jag, Skaffade min första hund här, som senare blev min 'stamtik' i min
Hundavel. Underbara omgivningar, här som jag ju berättat om tidigare.. Visste det var bra att ha hund här! Men, visste INTE att i de Nybyggda husen, Var/Är det anarki! Jag som normalt är glad, tycker om folk, social, mår pest. Har ju fått PsykoSomatiska 'besvär' som Magsår, Bältros.. Ett Telefonsamtal: Ängeln Ringer! Har fixat annan bostad till mig! Trodde knappt mitt vänstra Öra! Efter någon månad, är det kris, då Ringer Ängel, nr 2! Har Ytterligare lösning till mig, för ett bättre liv! Går de Planerna i lås, Blir jag överlycklig! Tog senare kontakt, med Ängel, nr 3! Får det jag just nu behöver! Hääärligt med Änglar! Ängel, nr 2 ska troligen skaffa hund, spännande!
Kanske en kompis till min hund! Det Behöver den. Nu Väntar JAG Med spänning, på vad Framtiden, ska ge mig!
Inget Kan BLI Sämre! Få lämna Helveteshuset, med grannen! Det har nog inte hänt i Fastighetsbolagets HISTORIA, att någon FÅTT Flytta med 1 månads uppsägningstid! Kommer att hända Mycket, nu i veckan som kommer! Storrensning, inför flytten, Nu J....r! Ska ALLT Onödigt, som Ingen VILL Ha Bort! Har bytt nästan Hela 'min' Garderob! Ända inifrån Bara Skinnet! Ut till Värsta Varmaste vinteplaggen! JA, Ni Nyfikna! Nu Har NI Fått något att 'Grunna' Över! Ha det sååå Kul, Finns Alvedon, på Apoteket, om Huvudvärken, blir föör Stark! TjingLing!


Kommentarer
Postat av: anzo

Jag bara älskar din blogg!

Du skriver så gripande och du verkar ändå så stark!!!

Jag hoppa din dotter en dag inser vad hon gjort.. usch!

2010-02-14 @ 17:24:40
Postat av: Ulrika

tack för att jag får ta hand om din söta hund! <3

2010-02-17 @ 10:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0