VILKEN TRÅKHÖST!!!

VI = Chess o Matte vill inte ens gå ut!! Sitter här o Häckar, som 4 Fåglar, men det är ju fel Årstid.. Catsen intr. Av Balkongen, men de vill iaf inte vara där! Här är det bara *Sjukdom i elände*! Trodde, jag hade FÖTT några barn... Där trodde jag fel! Tur det finns andra som bryr sig om mig... Ett Helvete att sitta Isolerad! Tror jag hade haft det bättre på Anstalt... Inga namn, vill inte kränka någon!! Men, är en gammal Edesta-Elev!! Om nu någon, som Varit där, Bott där, HÖR av er för Tusan!! Vårterminen -64!!! Rektor Elzén!! Jag är Reumatiker, 3 olika Sjukdomar! ''Herren'' Fördelar inte sina Gracer! Hade räckt med en... Väntar på Operationer !! 3 stycken!! Inga 'Löjliga' Småoperationer!! Här tar VI I Ordentligt!! Ska Skära, eller SÅGA bort de flesta Tå-Lederna på Båda Fötterna!! DE NI!! Har redan Inopererade Knäleder, s.k Brånemark!! ( ev felstavat) En Rygg som är som en KORSETT av SMÄRTA!! Sitter i 3,Hjulig Permobil!! Åker omkring, med min hund, SE Headern! Tar mig fram i de flesta fall! HAR Vält i SKOGEN! En Gång!! Tur det finns Mobiltelefoner, och ÄNGLAR!! (TOBBE! GLÖMMER ALDRIG!) Nu är jag försiktigare! Vill ju inte Gå å Dö i Onödan!!! Vill inte ge Släkten den tillfredställelsen!! Den får de skaffa sig, nån Annanstans!! Iof! ÄR jag Liiite Ledsen.. Har i mitt Oförstånd, gjort en KÄR VÄN ORÄTT!! DET FRÄTER inom Mig!! Tycker inte om sånt!! Men Tyvärr händer det!! Gjort är Gjort!! Har gjort Personlig Avbön... Få se om det Hjälper!! Ha! Min f.d Dotter skulle Spricka om hon visste mina ''affärer''! Men JAG är Vuxen, så oxå HON... Har kommit till den Punkten:(Iaf idag..) Jag Struntar i det MESTA!! Det är såå skönt, kommit till den insikten!! Have A NICE EVENING, WHEREVER YOU ARE!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fd dotter? har man inte barnen hela livet?

2009-11-17 @ 22:48:26
Postat av: Anonym

klart man har men vissa har brist på empati verkar det helt klart som!

2009-11-18 @ 15:49:39
Postat av: Bloggägaren

MAN KAN HA F.D DOTTER! DOTTERN SJÄLV, HAR AVSAGT SIG VIDARE SLÄKTSKAP!/

2009-11-20 @ 05:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0