KONSTIGT...

Jag och många andra BLOGGARE, Ett sätt skriva av sig, det man vill. Förstår inte! De kommentarer, jag fått på mitt förra inlägg, är ju inte ens relevanta! Anonyma FEGA kommmentarer! Jag skriver, ''urverkligheten! Som jag upplevt mitt liv! Hur jag numera lever mitt liv, har inte nämnt några namn, inte orten, jag bor på, men Anonyma FEGA KRÄK! Tar sig friheten, kommentera mitt liv, som jag upplevt det under 62 års tid! Jag sitter med Facit, av mitt liv! De som skriver Elaka kommentarer, vet tydligen inte vad LÄRA FÖR LIVET innebär! Jag kan, inte ha såå många år kvar att leva, efter Släktstatiskiken, om jag har Tur! 20, kanske 30 år! Tänker, Är jag såå dålig, har jag gjort såå orätt.. Jag berättar om MITT LIV! Min historia, kan Ingen ta ifrån mig! Den finns, per automatik! Som en RÖD TRÅD, Genom mitt liv, går ett uttnyttjande, av mig, men, när jag inte ORKAR längre.. Då Finns jag inte! Fy Fan, för att bli gammal!! Ni som tagit er fríheten, skriva ANONYMA kommentarer! Om Polisanmälan, Datainspektionen??? Förstår inte! Jag skriver om MITT LIV! Hur JAG har upplevt det! Från mitt perspektiv! SVÄR VID MIN DÖDE BRORS MINNE O GRAV, MIN MORS MINNE O GRAV, MIN ÄLSKADE FARS MINNE OCH GRAV!! ICKE ETT ENDA ORD ÄR OSANT! Den som påstår något annat känner mig inte! Fick t.om, en personlig kommentar, på min mail: DU Tar väl snart fram MORDVAPNET OCKSÅ!! OBS, Nämner icke vilket vapen, det var, DET Bjuder jag icke den Känslokalla personen för! Jag fick ta hand om OFFRET för Mordförsöket! Tro mig, det är inget, någon, som inte själv upplevt, kan sätta in sig i! 4 Stycken Blodiga 5-6 centimeters Jack i huvudet!(Huden, spricker, är tunn, VÅÖLDSAMT VÅLD MOT HUVUDET, VAR ÅTALSRUBRICERINGEN! JAG MÅR ILLA, NU MAGEN, KNYTER SIG, JAG VILL KRÄKAS, DET ÄR NOG 30 ÅR SEDAN, MINST!! JAG, Blir kallad Lögnare! Av Anonyma, ovetande människor! Fortfarande ÄR ALLT SANT! I ALL SIN RUSKIGHET, Nu rinner mina tårar....Hur missförstådd, får en människa bli?? Har en Vän,(Tror Jag..) Som går och tror den känner mig! DU MIN VÄN, HAR FÅTT ADRESSEN TILL MIN BLOGG! Känner DU mig Fortfarande??? Svara mig! Snälla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0