Hej, Å Hå!!

Härligt att sitta inne i ''Stugvärmen'' en sådan 'Höstdag' som denna.. Inte ens Hunden, vill gå ut! Har gjort lite God mat till mig o Hunden. Potatisgratäng, Stekt Fläskfilé.. + Ett Glas VIN!! Dé NI!! Har varit häckandes vid datorn, den mesta tiden idag! Har ju lite att Lära mig.. Bl.a: Lockmedel, En Vette, kanske? Alltså en 'Fuskig' Sjöfågel, som ligger i vattnet, meningen är att den ska LOCKA till sig andra Fåglar, Så de Fega ''Jägarna'' Som ligger i Sina Gömslen, ska få MAT på Bordet!! Jag är en mycket stor Djurvän, ''umgås'' med Ån,s Änder dagligen! De är sociala Vackra i sin Fjäderskrud! Tänk att någon ens tänker tanken... Sätta Ögat till Gevärets Sikte, + Skjuta!! För rent nöjes skull! Jag tycker det är AVSKYVÄRT!! Men, vissa gör det! Mycket värre, är, när Ungar, på 2 ben, får för sig att stänga in en And i en Kartong, OCH TORTERA DEN! Jag vet, VEM, som gjorde det! Skäms!! Dubbelt Skäms!! Samtidigt ha Djur i Familjen.. Hur går det ihop? Vidare tycker jag oxå, det är minst lika Vidrigt, att Köpa en liten, Kattunge, För ung, för att lämna mamman!!!! Leka o busa, HA Kattungen som Leksak, sedan tröttna.. Skylla på att katten rivs i ögonen, UT med Katten!! Fy, Dubbelt FY!! Det finns oxå Personer, som tar avstånd.. Av f.d Partner! Med Avsky betraktar ett nyförälskat, par, som i sina sista Fertila, År Lyckats bli Gravida! Tittar på den f.d sambon, med partner, VILKEN Avsky i blicken!! Är förvånad, mycket! Man ska vara rädd om det man har... En dag är det försent! Vilken SORGLIG Person... Mina Godnatt-Ord, Lev Väl!

Kommentarer
Postat av: anna

kanonbra. allt är sanning!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-11-23 @ 17:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0