BEVAKAD!

Hej, på er! Gamla som Unga!! Mår väl som jag förtjänar.. Ont i skallen, feber.. Allmänt risig! Usch! Hunden, jag o permon, har varit o handlat idag! Lite Glas.. Att dricka Goda Drycker ur! Hittade t.om en Lång gammal Salladiär! Som jag tänker ha mina Hårborstar o kammar i!! Den bara stod där! MED mitt Namn på! Skojar!! Ett uttryck jag har bara! Ni ska veta, jag köper på Loppis!! Vinsten går till Välgörande Ändamål!! Jag lever ensam, behöver bara några udda glas, av varje! Men gillar, lite mer rustika glas. Det hittade jag oxå! Har öppnat en Säljblogg! Där ska jag sälja ut allt!! (En del riktigt fina antika saker)!! Det fiins för mycket i mina skåp o Gömmor! En del Nostalgiporslin, jag fått av min Far! Min Mor köpte oftast Böcker!! Det var jättebra! Hon väckte mitt intresse för böcker! Det har 'hållit i sig', genom åren!! Kul, Att tänka tillbaka! Hur Olika mina föräldrar var, Fått lite av dem båda!! Utseendet efter mor, Personligheten, efter far! Kanske han påverkade mig omedvetet! Vi hade ett gemensamt intresse! Hundutställningar! Med våra respektive egna hundar! Far hade den av mina Sjukdomar som är Värst Värkande, Jag var pigg o alert! Visade far,s hundar på Hundutställningarna! När vi 'VUNNIT' det vi trodde!! Åkte vi hemåt, Turades om att köra bilen: Fooorrrden!!! Far bjöd alltid på mat på vägen hem!!! Som tack för att jag visat hundarna! Det var ALLTID EntreCôte med Pommes Frites , o Persiljesmör!! Detta var 60-80 tal! Det fanns ingen McDonalds, inga Kebaber, = Små vägkrogar!! Vi hade en RIKTIG Favviskrog: Vagnhärad: Janssons Frestelse!! Den Brann ner, Tyvärr! Dåtidens mått mätt, var den nog 3-stjärnig!!!Som Vägkrog Betraktat! Kommer ihåg: De hade Salladsbord!! Det var Mycket Ovanligt Då!! Mina föräldrar, levde i ett Älska-o Hata Äktenskap... Mycket jobbigt för MIG! Mitt syskon bodde långt ifrån, jag närmare! Blev Automatiskt inblandad, det är INGET trevligt minne!! Jag var själv S.K LYCKLIGT GIFT på den Tiden.. Trodde på en Familjeidyll... Sååå FEL!! Arvet gick vidare! Jantelagen? Kanske? Ville verkligen HA den där Lyckliga Familjen... Som ÄR en UTOPI!! Vi hade ju de 3 V:na: Villa, Vovve, Volvo! FÖR Enkelt! Som jag skrivit tidigare, Summerar MITT LIV!! Känns Bra! UTOM när jag skrivit om de riktigt otäcka Händelser, jag varit med om! Allt inom Familjen!! SKA nu Påbörja Rensningen... Det ska Bli såå SKÖNT!! Sätta ett Slut, Få Komma till ny BÖRJAN!! Nu är Jag trött, Behöver vila! Kroppen Värker!! Måste byta Stol vid datorn..THE END!

Kommentarer
Postat av: ANITA

Säljblogg, vilken attans BRA ide, ska bli spännande att följa, lycka till, Anita.

2009-11-24 @ 23:55:33
Postat av: Anna

Hej. Det var en bra sak du skrev om. Hoppas att du mår bättre nu. Vi hörs. Kramar Anna

2009-11-28 @ 09:52:15
Postat av: OWNER

Tanten; VI kommer med fika, en dag det inte regnar!! Då snurrar vi runt bland Loppisarna! Sms, funkade ju...

2009-11-28 @ 12:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0