Vilket LIV!!

Här i Min stad, regnar det till o från, Idag mest dugg! Jag har haft en ''lågdag'' troligtvis vädret, i kombination med Reuma,sjukdomarna! Iof, Blir livet litee lättare, utan dessa massor med pollen, som finns här vid ÅN! Lövträd o buskar! Samma i Naturreservaten! Kommunen har byggt en Hängbro, som förbinder, de två Reservaten. Jag med mina djur flyttade ju hit 1 juni förra året! Blev MOBBAD av närmsta grannar från första dagen! Har ingen aning varför! Nu är det ju VÅR igen, ''de'' rör sig ute mer sitter på sin Balkong! Jag har tvingats sätta upp, ett insynsskydd! Det var mycket spionerande! Jag hade en KARL här oxå!! Men, mitt X! Som var bussig o hjälpte mig sätta upp kompostnät, så inte katterna ska komma ut! Här finns både utekatter, o Kattter i långlina! MINA SKA vara på Balkongen! DE är högt försäkrade, steriliserade, o chippade!! Jag har Mist flera Katter i olika ovanliga sjukdomar, Dödliga!! Vill ha dem intill mig! Chess är min Bättre Hälft! Alla sover med mig!! Det är Skönt! På morgonen, när Chess väckt mig, Hälsar de godmorgon!! Mysigt! Jag har haft Djur i hela mitt liv! Chess är min 10:e Hund, Katter till o från. Kan inte välja!! De kompletterar varandra! Jag får inte igång min Diskmaskin, Värden, har skruvat bort Benen!! Mögel under ''baljan''
Dåligt! Nu orkar jag inte diska alls! Får väl bli engångsgrejer! Sommartid går det ju bra! Nu ska jag iaf 'ta itu' med grannar o värd! Stämning väntar! Jag är trött på att bo såhär! Eftersom jag är handikappad, har jag vissa rätttigheter! Självklara för andra, som är friska, men jag orkar inte slåss, för okunniga människors skull! Ja, det var ju lite iaf! Återkommer, småningom!! Hej, För NU!!

Kommentarer
Postat av: Angelica

vilken vacker blogg!

Men du har väll barn och barnbarn i livet som hjälper dig med disken och städningen?

Man ska ju ta hand om sina nära och kära för en vacker dag finns dom inte hos oss.



kram och lycka till kära du.

2009-05-29 @ 08:28:48
Postat av: Svar:

Tyvärr! Visst HAR jag 2 barn, som är vuxna, men de är ''upptagna'' av sitt... Curlingbarn...

2009-05-29 @ 11:52:58
Postat av: Ulrika

varför ska barnbarnen hjälpa till med disken???

2009-05-29 @ 14:28:45
Postat av: Annica

Det är ett missförstånd! Barnbarnen ska inte diska!! Men et handtag ibland skulle inte skada! Curlingbarn, har inte den sortens Empati! Bättre att göra som Strutsen, sticka huvudet ner i sanden, Eller som min Stora Kärlek sa: Ser jag dig inte finns du ine!! Kloka ord, från en klok man!!

2009-06-05 @ 00:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0