TråkSöndag!

JAG HAR Irrat omkring i mina gamla minnen, meningen med den här bloggen var ju att jag ville summera mitt liv.
''UR VERKLIGHETEN!'' Kommer nog 'hoppa' lite mellan åren, Ska försöka från min 1:a dag i livet! T.ex: Varför Döptes jag på B.B? Jag var ett Planerat barn.. (AV Dåtiden!) Blev bortlämnad mycket tidigt, först till en Fasters familj, Flyttades till min Älsklingsmosters familj. Vet inte varför, Alla dessa Varför, som förföljt mig, Alla Fel-Val! Som aldrig går att göra om. Sitter här och undrar. Fick ut en liten del av en Journal från Dåvarande Barnsjukhuset 1981! Överläkaren, hade då uttryckt: 'Jag vill inte NI ska läsa hela journalen!' Varför? Ska försöka söka hela journalen, Dags. Det har Pratats o Diskuterats om mig i Hela mitt Liv. Jag vill VETA vad som hänt mig! INNAN jag Går till en Bättre värld! Är utsatt för mycket Grovt Förtal just nu,(Har egentligen varit det i många år!) Har bara inte förstått, kanske inte Önskat förstå. Men, jag vill ha RO i Min själ! Ingen annan kan göra MIG Rofylld. Jag KAN klara det Själv. Ödet har Inte varit Snällt faktiskt!
End for now, I´ll Come Back Soon... Good Night!


Kommentarer
Postat av: Ulrika

att läsa någon annans mail är inte förtal det är väll en kränkning?

2009-05-04 @ 08:00:38
URL: http://minitjejens.blogg.se/
Postat av: Annica

Verkligen, som UR Verkligheten,Det är ju ''åtgärdat'' För tillfället iaf! Man får sprida runt lite, blir svårare, att läsa annans Mail då!

2009-05-04 @ 23:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0