Måste ''dela'' med MIG!

 Jag som normalt inte orkar gå längre än max 50 meter, har nog gått mer än 100 meter idag! Överlycklig! Har sån hemsk ryggvärk, behöver motion, Nu är väl inte 100 meter mycket egentligen, men för mig är det! Mina ''gamla'' ben mår oxå bra av lite motion... Chess, hunden ville ut, jag tänkte jag testar! Härligt, helt utan hjälpmedel! Det beror på att det är varmare ute, hoppas det inte kommer någon Maj-snö! Tro mig, det HAR hänt! Strunt i Pollen, om jag kan komma ut! Det finns ju Histamin-mediciner! Nu är det snart kväll, jag brukar vara jättetrött! Men är Pigg! Det är jättehärligt, Har t.om påbörjat ''Rensning av balkongen! Den är 7x 2 meter! Det finns mycket ''bråte'' där! Nu ska jag ner i källaren och leta reda på en motionsgrej, köpt från Tv-Shop! Bra för både rygg, och övriga kroppen! Inköpa Motionscykel! (Finns det någon därute, som har en bra beg. Till Bra pris?) Hade hjälp av dotter, och mitt X, DE bar ner massor i källaren, så jag har just ingen ''koll'' på vad som finns där, men det mesta i kartonger! Skulle vara kul och få hitta lite sommarkläder!!! Nu när jag känner mig pigg är det roligt att blogga oxå! Many Hugs From ME To YOU!!! I´ll Be Back Soon!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

dutti du e som skriver engelska osso

2009-05-02 @ 22:41:17
Postat av: Anonym

GROW UP!!!!!!

2009-05-05 @ 07:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0