Inlämnad Trasig Dator!

  Jag lämnade in min dator, den fungerade mycket dåligt..  OBS!: Till en privat, ''självlärd'' person, som anser sig själv vara en ''Fena'' på Datorer!! Jovisst!!! Det kostade pengar oxå! Fick tillbaka datorn.. Det har visat sig senare, vid reparation av annan person, ATT: Ena Fläkten ej fungerade. Och det var något som 'bränts' ner i Själva datorn!!!  Det tog uppemot 45 min att få datorn att starta! Innan,1:a personen , hade ''reparerat''... Nu startar datorn direkt!! Har fått en del ändringar gjorda, Så att jag kan använda den lättare. Summan av Kardemumman, SE för 17 till, VEM, Och vad den personen ni lämnar in er dator till KAN! Kostade massa pengar i onödan! Min tanke var: Jag lämnar till första personen, H*N har lite ''knapp'' ekonomi! Jaha! Ynkligt! Ta emot min Dator, och ta Betalt, när Felen ff fanns kvar! Jag är 62 år, det lilla jag har lyckats lära mig om Datorer, är inte mycket att skryta med! Men Jag vill inte bli Blålurad, Av Personer som anser sig Ha Kunskapen att  laga en Dator!! Jag är Sjukpensionär, Datorn är mitt sällskap, och kontakt med Yttervärlden! Helt Respektlöst, av denna H*N! Fick betala för något som aldrig utfördes!!! Vidare har det kommit fram ATT, DET som var LAGRAT på Min DATOR Inte var mitt Privata längre!! Jag har Blivit Kollad, Personen har lämnat ut mitt Privata, som fanns lagrat i min dator! Jag har alltså blivit utsatt för något slags Dataintrång!!! Har fått byta massor med egna uppgifter!!! Nu Hade jag en Bättre Kontakt, som tog sig an Datorn, och det är Efter Dennes Reparation, Datorn fungerar så bra! Jag behöver inte någon Fin Dator, Men den ska Fungera!!! Självklart, Tar sista Personen, min dator, nästa gg oxå! Den är gammal, men mycket är utbytt till nytt! Visst kostade det mig en stor summa! (I mitt tycke..) Nu fungerar den, JAG är nöjd! Verkligen Tacksam som fick hjälp Av en Seriös Person! Som ej var DYR i arbetskostnad heller!! Tur det Iaf GÅR att finna Rätt Personer, för Rätt hjälp!! Denne kommer att Bistå mig med annat elektroniskt i fortsättningen! Betänk! När jag växte upp KOM: TV, Till Hushållen! I Svart/vitt! 1 kanal! Fanns bara ''FAST'' Radio innan,, med en massa knaster!! Där oxå 1enda kanal! Under den tiden har jag fått lära mig, mycket! Min 1:A Mobiltelefon, var jag nästan Rädd för!! Nu är jag inne på min 7:e!! JAG tycker Jag är Duktig iaf! Men har fått många ''Gliringar'' för det jag inte kan... Men JAG har 62 års Livserfarenhet! Varit med om Månlandning t.ex! Via TV, som alla andra! Utvecklingen har gått mycket fort! Från det JAG växte upp i ett litet Torp i skogen, utan vatten, Toa, Dusch, och övrigt som Människor tar för givet Idag! Tro mig! Man blir lite Ödmjuk! Förundrad, VAD kommer sedan? Sommarvistelse på den där Månen?? Till DIG som Lurade mig! Du ÄR Inte Duktig på Datorer!!! Skäms, dubbelt Skäms!! Tack att just DU tog dig tid att läsa detta!!!

Kommentarer
Postat av: anna

ja usch det finns ju en hel massa idioter som tycker det är bra pengar att lura folk som är okunniga tyvärr.

Hoppas du gör en anmälan,kram

2009-05-06 @ 17:46:53
Postat av: Sonja

ANMÄL!!!

2009-05-06 @ 17:48:02
Postat av: Ulrika

omg vem är det som gjort så mot dig, hur långt får man sjunka?

2009-05-06 @ 17:49:04
URL: http://minitjejens.blogg.se/
Postat av: Annica

Jag har varit i kontakt med Jurist!

2009-05-06 @ 18:39:47
Postat av: Annica

Det Värsta är att vissa uppgifter Går runt, som skvaller, och helt tagna ur fel sammanhang! Jag har fått höra att jag pratar Skit om vissa! Visst HAR jag åsikter, men det ÄR inte Skitsnack! Det jag hade i min dator som nu går runt, Kan jag stå för!

2009-05-07 @ 03:20:29
Postat av: Annica

Hur lågt man kan sjunka? JAA, du! Kan en person stå i sitt Köksfönster,Med Kikare,och kolla när Kompisen har 6 med sin Tjej... Går sedan runt och skryter om det!

2009-05-07 @ 21:27:00
Postat av: Ulrika

Hej!!



Hur känns det idag?

Min stora fråga för dagen är!!



Har du vuxit upp än eller har "honjävulen" som sitter på jobbet och skriver vuxit om dig?



kram

2009-05-08 @ 08:54:50
URL: http://minitjejens.blogg.se/
Postat av: Annica

Enligt MIN åsikt ÄR JAG Färdigväxt... Både Längdmässigt och på ''Tvärsan''. Tror det är ett IDIOTUTTRYCK: Som Tilldelas, När Personer icke kommer på något Bättre! Jag är 62 ÅR! Då ÄR man Färdigväxt! Men, man lär ju Heela Livet.. DET gör jag Med! Om det nu kallas ''VÄX UPP'' Tar jag det som en Komplimang!! Måste vara Mycket Omogen i ''vissa'' personers Virrhjärnor!

2009-05-08 @ 10:34:03
Postat av: ulrika

haha.. vem är det som stått med kikare? det är ju straffbart! :)

2009-05-08 @ 10:50:57
URL: http://minitjejens.blogg.se/
Postat av: Annica

Den som stod med Kikare??? Ja, gissa!

2009-05-08 @ 12:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0