Härliga Grannar....

Vackert Väder, fåglarna kvittrar, Chess har varit ute, SOOL! Härligt! När jag kommer in genom porten igen. Öppnas ''GRANN-Dörren'' Där står den SJÄLVUTNÄMDE PORTVAKTEN' i GIVAKT! Säger till mig: Varför står den där här? Och pekar på min Permobil!!!  OK! Jag hade glömt ta in den för natten! Permobilen står ICKE ivägen för Grannen på något sätt!! Jag svarade att jag glömt den! Vänligt!! Hmm, sa grannen, och stängde sin dörr!! Det lär nog komma mer! Dessa grannar har bråkat om det mesta, sedan jag flyttade in. Jag är tyst som boende, Hunden skäller inte! Catsen kan omöjligt störa, Balkongen är ju innätad! Denna MOBBING, från Grannarna har pågått sedan jag flyttade in, för 1 år sedan!
Jag ligger mycket, anv Datorn, och Tv,n. Bor i hörnlägenhet, DE Kan omöjligt vara störda, ljudmässigt av mig! Nej, det är nog, att jag flyttade in i¨''DERAS'' HUS''... VI har Hyresrätter i Kommunalt bostadsbolag!! Jag har klagat, bönat, och bett,
Till VD,n! Han är helt oförmögen att Ta dessa ''Grannar'' i Kragen! Detta har nu gjort, att Trivseln, inte finns! Jag ber inte om mycket, men: Lugn o RO, ÄR det för mycket att begära!! Tydligen, har fått höra från portvakten, att det görs överenskommelser i HUSET!! Jag får ingen INFO!! Jag är handikappad, hallen är 2x2,5 meter. Självklart kan jag inte ha Permobilen inne dagtid! Måste använda Manuell rullstol inne! Kommer då inte runt Permobilen; till Vardagsrummet, eller till Badrummet! Diskriminering av Handikappad!! Har fått hjälp med att söka Bostad hos andra Värdar, Ska också Göra Flera Operationer i Framtiden!! Var 17 Gör jag, med mina Hjälpmedel?? OCH MIG SJÄLV!! Dessa ständiga Trakasserier
tar hårt! Om jag Störde dem? Kanske jag gör det? De vet ju att jag FINNS på andra sidan VÄGGEN, och jag känner STARKA NEGATIVA ENERGIER I VARDAGSRUMMET!! Vill inte vara där!! Kan inte heller! Har ännu inte satt upp några prydnadssaker! Ej slagit i en spik!! Det fungerar inte!! Kan inte Bo/Leva såhär!! Återkommer! Chess o jag ska ta den omtalade Permon, o åka ut!! När vi kommer tillbaka, Är det vilodags, OM nu inte Grannen Gjort något med Permon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0