Fått en Fråga!

Som JAG anser behöver Svar! Det Finns en Person, någonstans i Vårt land, som har en uppfattning om mig, H*N har aldrig ens Träffat mig! Men, Hallå! Måste DU, (Jag vet att du vet, vem jag syftar på!) Inte Lära KÄNNA MIG innan DU Spyr ut DIN 'Dynga'? Det DU TROR PÅ, är Info Från 1, säger 1 styck person! Om man som DU har en Åsikt om mig. Då MÅSTE DU  Ta reda på MIN version! Det har DU inte gjort! Du Känner inte mig, men tror DIG göra det! Glöm det, sådana Låga ''personer'' som DU kommer Aldrig att ens få Möjligheten att lära känna mig! För ORDNINGENS skull: De Människor som Verkligen känner mig, har jag haft i min bekantskapskrets sedan BarnsBen! Och DU, DET är Många ÅR!!! OM Du möjligen inbillar DIG att jag bryr mig om din Åsikt? Titta på DIN blogg. Har jag någonsin lagt en kommentar? Nej, DU! DET ÄR DU INTE VÄRD...  ÄR inteheller intresserad av vad Du Skriver DÄR! Flugskit i rymden, kan jag Tänka!     Min Blogg ska användas till vad jag uppgett, inte för en massa annat 'Dravel' Ifortsättningen, kommenterar jag icke sådant som detta!! Men, jag Önskar DIG en Bra Helg! Hoppas DU har det LIV DU Förtjänat!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Nöjd med dina grodor eller?

2009-05-10 @ 11:47:03
URL: http://minitjejens.blogg.se/
Postat av: Annica

De är jättesmå(!) Och Gulliga!! Tycker OM!!

2009-05-11 @ 17:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0