MER UR MIN VERKLIGHET!

Hallå! Jag Och Chess, har haft en Toppendag! VI blev hämtade med bil, av en god vän, från -60 talet! Vi åkte ut på landet, där väntade hans Fru! Med Sill, Nypotatis, och Tillbehör! En liten Promenad till Vattnet!! Det var 27 grader, varmt i vattnet!! Ville inte bada själv, dels för min krånglande rygg, och rädd för att Chess skulle hoppa i trots vattenrädslan, hon tror sig ha! Sedan Eftermiddagskaffe, med ''Litet glas'' Bredvid! Godis!! Jag som aldrig tagit något med alkohol i, tidigare, Körde ju alltid Bil Själv... Nu helt plötsligt, är det Gott nån gång ibland!! Har faktiskt, börjat ''köpa'' lite på Systemet, då och då... T.ex Rose´vin, Som var mycket populärt på -70 talet, då min X-man, och jag Gick ut på Krogen, Minst en gång i veckan!! Men det var mest Rom o Cola, Gin o Tonic/Grape då! Jo! Gin Fizz, var en drink som var god! Vi var ett gäng, som samlades, oplanerat, och hade jättetrevligt! På den tiden fanns bara ETT barn, Sonen, nu 41 År! Min mamma bodde 3 portar från oss, och satt ensam, tyckte det var roligt att vara Barnvakt! PÅ den tiden, var hon frisk! Inte Manodepressiv, som hon blev X- antal år senare! Det gick att lita på att sonen, hade det bra!! Det var en mycket trevlig tid! Och att vara ute så mycket, blev ju att ''färdigheterna'' i dans, Blev bara bättre o bättre! Jag kommer ihåg, att jag och en kompis till mitt X, Buggade MELLAN  Borden! Nu är han tyvärr bland de som Dött i förtid! Småningom, skingrades ''kroggänget''! X:et, OCH jag bestämde oss för att ''Göra'' ett barn till, ev TVÅ!! Vi fick ett barn, som föddes -75! Jag fick Förlossningspsykos + Giftstruma!!! Det blev Operation, istället för ett 3:dje barn!! Som en del känner till Är det svårt med intsällning av Hormoner efter Strumaoperation, Jag mådde mycket däligt under den tiden! Nu står mina prover konstant, vid varje provtagning, jag känner att det fungerar, men det kom ju fler sjukdomar... BL.A Ryggen!! På den tiden, fanns inte Magnetkameror!! Iaf inte här i Sörmland! SENARE, har jag Åkt in i ''Tunneln'' dvs Magnetkameran 2 ggr! DET Upptäcktes, en KRAFTIG Artros i RYGGEN! + Skolios!! Inte underligt att jag haft problem med MIN RYGG, sedan Tonåren! Nu finns ännu ingen bra operationsmetod, för min rygg! Den Ska VÄRKA, tills den LÄKER!!! Det är ingen DÅLIG VÄRK heller!! GÅR RUNT REVBENSKANTERNA, ''TRYCKER'' IHOP HELA MIG!!! Säng o Medicin!! Har svårt att sitta numera! ''BOR'' mest i Sängen! Just att få en RIKTIG DIAGNOS PÅ RYGGEN VAR BRA!! Nu i Höst, blir det ny Magnetröntgen, för att utröna, om det blivit någon förändring i ryggen, och övriga skelettet! Ska göra ''några'' andra ''privata'' Operationer oxå! Som ska förbättra för mig!  Jag brukar sällan, delge min Hälsa, men, börjar tycka det behövs, Som förklaring till Permobilen, och Personliga Assistenterna... Tyvärr är min vardag så här! Kanske ska dela med mig lite SMÄRTA till dom som påstår att jag är inbillningssjuk? då ni får ni veta VAD RIKTIG RYGGVÄRK ÄR!! Den Bränner! nu orkar inte jag skriva mer, just nu!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Bra sagt!



att ge dig skäll NU för att du lade till henne och hennes korkade karl(mina barns pappa)för över ett år sedan på stayfriends är ju bara för mycket ,snacka om klimakteriekärring!



http://mayashideout.blogg.se/2009/june/amazed-forundrad.html



2009-07-01 @ 08:02:39
URL: http://minitjejens.blogg.se/
Postat av: Annica

Du har så rätt! Jag har aldrig gjort VÄNFÖRFRÅGAN PÅ sHEDEVIL!! Det har hon fått om BAKFOTEN! Hennes SAMBO, Din f.d Man, är Min SysterDotter Son!! Har inte gjort någon, vänförfrågan till Honom heller!! Men Shedevil, kan nog inte Rutinerna på S.f!! VILL icke ha Shedevil, som VÄn! Sambon, ett annat, BLODSBAND!

2009-07-02 @ 21:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0