Längesedan... Startinlägget!

Jag var inloggad här. Nu har snart juli gått, det börjar bli dags att skriva, det som var meningen,med min blogg. Den skulle ju handla om min verklighet, Ända från födseln, Jag är ju nu 62 år, och vill iaf påbörja någon slags bokslut av mitt liv. Mycket VET jag inte om, men har heller inte forskat heller. Det har ju varit semestrar, svårt att få tag på de uppgifter jag söker. Många i min ålder, börjar släktforska, ju äldre man blir, ju viktigare är det att få den 'sanna' sanningen! Oturligt, frågade jag inte för tio-tals år sedan, när den äldre generationen ff levde. Jag själv har ju ganska gott minne, men inte från mina första andetag! Det får räcka för nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0