LÄNKAD TILL!!

Hej! Alla som läser min Blogg! Jag har blivit ''Länkad Till'' Av en person, som inte kan läsa mina skrivna ORD! Påstår jag är BITTER!! Gammal!, Ja, Iof! Känner man mig inte alls, kanske?? Ni som verkligen känner mig, ÄR jag just, det Bitter? Iof, Jag har ju Toppar o Dalar som de flesta andra! Erkänner det! Skriver som jag pratar/talar.. Tydligen retar sig några personer på det!! Jag förstår inte vad det ät att reta sig på! Jag skriver i MIN BLOGG, För jag vill Summera mitt liv! ÄR DET Svårt att förstå? Tydligen! Har flera Jämnåriga, som har liknande! Vi sitter med lång Livserfarenhet, Alla är vi ju Unika, sägs det, Och ser jag på mina vänner dedan Skol/Tonåren, HAR Vi Upplevt en del.... Om,. det är Bitterhet? Veté 17! Har tydligen en liten Släkting, som jag inte träffat på 11 år, minst!! Hon kom inte på sin förälders förälders Begravning!! Har däremot en massa att säga om mig! Min tid står inte heller Stilla! OM NU någon skulle tro det! Kan ju inte GÅ, MER Än ut ur Porten ibland! Är inte ens Bitter för det! Har ju min KÄRA PERMOBIL! Som tar mig, vart jag vill, + Färdtjänst! Sådana HJÄLPMEDEL, Får man som Reumatiker!! Har alltså inte Sticka i Fingret, Ludd I öronen, eller dylikt! KAN Inte Utföra vissa saker! Förstå det! Skillnad på MIN vardag och Din? Du, som läser? Berätta om din Vardag! Skaffa en Blogg! Här Publiceras inte Otrevliga Kommentarer utan Substans!! Kram på ER ALLA!!

Kommentarer
Postat av: "Anna"

Hallå. Det du skriver i din blogg stämmer. Vi som har några år på nacken har ju lite mer livserfarenhet än "ungtupparna". Hoppas att det är bra med dig. "Anna"

2009-12-08 @ 15:08:53
Postat av: Mr.T



Ja du Moster,...

Du verkar vara en mästare på att radera kommentarer,

speciellt dom som är klockrena.

Sanningen är tung att höra...

2009-12-13 @ 13:33:08
URL: http://solopappa.blogg.se/
Postat av: Mr T ??

Jag GILLAR den ÄKTA Mr.T!! MED Ton AV Guldkedjor, runt Halsen, Massor med 'FETA' Ringar å Annat Bling Bling!!

Dina Kommentarer Är ICKE Relevanta!! Du Känner ICKE Mig!! Du Har Bara Hört Talas Om Troll Å Sånt! Tyvärr! Sånt Hittar du inte i Min Personlighet! Ungar brukar säga; Den som SA´T Han VA´T! Det Stämmer på Dig, Men Du, Mr.T!!! ÄR Inte det att överdriva Ditt EGO!! Mr.T Är Gammal Han Med! Kolla WOW!!! Klockrena kommentarer? Kanske i Dina Ögon, Icke I Mina! Löjliga, IST!

2009-12-27 @ 11:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0