Jag! En Mästare!!!

Hej, På ER! **Hyenor**, som Snälla Omtänksamma, Välmenande, Ja, Listan Kan jag göra Lååång! Ibland Får JAG kommentarer, från för MIG, HELT OKÄNDA ''Varelser'' Som Aldrig Någonsin Brytt Sig OM att HÖRA Min Sida av ''Myntet*' Det har som bekant 2 sidor, OM det inte är Felpräglat, Förstås! Läs, Istället MIN Blogg, Än att Lyssna på andra som Kallar MIG, Lögnare, Inbillningssjuk, Osv! Det är ju Så ATT , Sanningen Svider! Då är det Bättre Att Snacka Skit!! Speciellt , Kommentarer, från Sådana, Som inte Vet NADA! Men, OK! Jag är inte den som är den! Gå i er Tro, Ingen kan enbart Fällas På Ensidig Info,n! Det måste komma Från BÅDA HÅLL! Först DÅ! Kan NI HYENOR! Bilda en uppfattning! Men jag Är ju Som Tomas Tvivlaren!! Tror Inte på Nåt!! Har kommit till det Stadiet!! Hyenor, o Ja-Sägare, NI!! Lever i er egen lilla värld! JAG TYCKER SYND OM ER!! Till Alla er andra som hört av er Undrat, hur jag ska klara mig under Julen, Sjuk i Influensa; Säger jag, Har börjat Äta Lite Nu, T,om : Jättetack! Tur JAG Har Vänner Sedan LÅÅÅNG TID TILLBAKA!! SOM Verkligen Känner MIG!! Som jag träffat In REAL Life! SAS!! Juldagens Epistel, från Mig!! God Fortsättning PÅ JULEN! :=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0