Trött, Mycket Trött!

En längre tid har jag känt mig hemskt trött,.Kunnat lägga mig att sova, flera ggr om dagen! Min hund väcker mig,(som tur är!) Till slut började de grannar jag lärt känna, Bl.a, den grannen som bodde på  samma adress som jag tidigare.(Hon är ''syrra'' på Akuten!) Reagera!! Jag var blek som Lärft, hade svårt med aptiten, ville bara äta Frukt! Lagade mat, men ville inte ha. Inte likt mig, jag gillar min egen hemlagade mat. Sökte iaf läkare, inte den vanliga! En ny! Som var mycket noggrann! Jag hade mycket lågt blodvärde, Hade kommit på en jourtid, (som brukar vara 15 min!) Jag var kvar i 2,5 timmar! Det blev så att 3 läkare, rådgjorde, och kom överens, om att jag skulle ha Blodtransfusion!! Dagen efter togs en massa prover, jag var så trött, att jag har ingen aning, om vilka det var.. Jag som normalt är noga,att ta reda på sådant!!
Läkaren HÄPNADE över vad/vilka mediciner min ord.Läkare skrivit ut till mig! Frågade om jag verkligen använde allt! Nej, var mitt svar! Jag lämnar in det mesta till förstöring till Apoteket! Detta var Tisdag,och Onsdag, Torsdag, skulle jag vara på avd 11, för Blodtransfusionen! Kom först!, Fick MINA 2 påsar Blod Först! ''Fuskade'' lite, så blodet skulle droppa


fortare, men det kändes i huvudet! JAG ville hem till Chess!! Hon hade aldrig varit ensam så länge! Iaf, hade hon katterna
 

Detta såg (hoppas jag) Som en engångsföreteelse... Iaf! Blev jag klar först oxå! Åkte hem, tar ca 3 minuter!! Chess var överlycklig, katterna oxå!! Ut med Chess, sedan SOVA!! Nu väntar jag på svaren på Proverna, + ska göra Gastroskopi! Usch o Tvi!! Det är så Äckligt!! Har gjort det 2 ggr, tidigare... Men det är nödvändigt,  Läkaren behöver ställa diagnos, för att ge mig rätt behandling, det troliga är magsår, kan vara blödande, eftersom mitt blodvärde är så lågt! Vad jag blir behandlad med då, är jag lyckligt ovetande om! Men, Det kändes tryggt, med ny läkare, som tog sig tid ordentligt! Det är jag inte van vid! Brukar Diktera mina intyg själv! (Min Syster Gjorde Det När Hon Levde!!) Har lärt av det! Har också Beslutat, att äntligen BYTA läkare!! 20 år hos samma Räcker!! När sedan denne läkare, tappat ''stinget'' pga, personliga skäl, då behöver jag ju inte tveka! Måste få upp Blodvärdet väsentligt! Ska ju snart Opereras i E-tuna!! Men då bor Chess i Okle! Catsen, tar Anders hand om! Tur jag har mina vänner!! Vad de hört av sig! Via mail, telefonsamtal! Jätte gulliga, har de varit, Min granne ''syrran'' har nästan, matat mig, med sin härliga mat! Chess avgudar henne!! Tänk vad stort, det kan bli: Trött, och blek! Innan jag ringde, för läkartid, tyckte nästan det var onödigt! Har ju mycket annat som ''slåss'' i min kropp! Fortsättning följer... Go´natt från Mig!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

tänker på dig..

2009-08-02 @ 02:03:42
Postat av: Annica

Tack! Det känns skönt! Kramizzzz

2009-08-03 @ 22:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0