Jag har sett på Tv-reklamen!

En slags VAXSTRIPES, som används till att slita bort ''Ludd'' från Kroppen, Tydligen är det mest kvinnor som använder sådana! BRA att det finns! För de som har Besvär med ''Ludd'' lite här o Där! Lyckligt Avsaknad, av sådana ''Besvär'', Visste jag inte sådant fanns, men det är väl en Åldersgrej... Vet iaf, att Äldre Herrar, brukar använda, en slags Trimmer, både till Näsa, Och Öron! Om de nu har hårväxt, där också... Nog om detta! Idag fick jag KÄRT besök! Ulrika, och Hennes 3 Barn, Jasmine m kompis, +Michaela, o Sabina! De hade med sig Blåbär och Kantareller, Som jag Fick! Jag blev Jätteglad!! Vi gick alla till Områdets Lekpark! Det gillade Tjejerna! Vilket Liv!! Inte van vid det här! Men Ulrika och jag fick prata lite, Hon visade mig sitt onda Knä, och Stortån, som värker så! Med min 'erfarenhet, med opererade tår, och inopererade Knäproteser'', Tycker jag Läkarna är otroligt ''slappa'', Tycker hon ska få en ''Second Opinion'' Hos mer meriterad Läkare!! Ha Det GOTT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0