Välkomna in till min Blogg, den 1:a!!

Dessutom min första. Här tänker jag skriva ner lite om vad som sker i mitt liv, Och vad som skett. Det blir mycket om mina djur med! Hunden ni ser, på bilden är 4 + år, har 2 katter (innekatter. de är 4 år, och 1år). Är reumatiker med mycken värk och trötthet. Sjukpensionär. Sitter och kör permobil ute, oftast med min hund som sällskap. Bor vackert intill en Å. Som går/rinner genom min stad. man kan nästan gå/åka (med cykel o permobil) långt upp utefter Ån, Ner till hamnen, äta något gott, Glass t.ex. Hunden får en egen! Mina djur betyder enormt mycket för mig. De sover hos mig, värmer mig när värken är hemsk. Sedan är de ju super-Goa med! Härligt med våren, Allt vaknar till liv igen! Har massor med fåglar runt där jag bor, nyhet för mig, fanns inte där jag bodde förut. Det var på 5:e vån. I ett mycket större bostadsområde. Har bott just här, i snart 1 år.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Kul att du kommit igång!

Nu är det bara att ventilera ;)

2009-04-26 @ 16:35:51
URL: http://urverkligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0