Ännu en ny Vårdag!

Jag fick för mig att det var Jättevarmt ute, satte på shorts, barbent, trodde nog jag skulle bli ''brun'' Blev Blå ist! Genomfrusen! Hem och fick på mig ordentliga kläder, dvs varma! Det är lite som''Blåsippan uti backarna stå''
Vid min ålder har jag gjort en hel del vårar, borde nog lärt av dem. Inte jag, nej! Körde en runda med hunden, och permobilen. Sedan hem. Ska nu Sätta Hjul på min cykelkärra! Måste ha något och få hem till kyl och frys med!
Inte att förakta, Hunden kan sitta i kärran, fastselad! Tänkte mig lite längre ''tripper'' i år. Skrotade min bil i början av året. Tänkte se om det fungerar utan bil! Är lite bortskämd, har kört o haft bil i många år. Tycker om att köra ff oxå!
Jag är ju ny som 'bloggare', det tar nog en tid innan jag får upp ångan! Ska lägga ut bilder småningon! Det blir nog mest djur och narurbilder, det är mina främsta intressen. Ha det Gott, om det är någon som hittat hit ännu!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

om du vill vara hemlig så kanske du ska skriva på rövarspråket istället för engelska är ju ett språk alla behärskar liksom... haha

Men svenska är bra det drar nog mest läsare!!!

2009-04-27 @ 20:18:28
URL: http://minitjejens.blogg.se/
Postat av: Annica

Det var ett lysande förslag! Ska tänka på saken! Kram!<3

2009-04-28 @ 22:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0